URTEKRAM flourfri tandkräm

Publicerad 2014-11-08 19:06:00 i Allmänt,

Just flour är omdiskuterat. Är det bra för dig eller inte? Har läst studier där dem säger att flour inte har någon som helst positiv effekt för dina tänder flertal gånger. Samtidigt tjatar min tandläkare varje gång jag är på besök om hur viktigt det är att jag använder mitt flourskölj två gånger om dagen. Vad ska man tro egentligen. 

Men innan jag bestämmer vad jag tror och vad jag tycker så ska jag i alla fall testa en flourfri tandkräm. Denna köpte jag på ICA kvantum idag när jag var och handlade och kommer från URTEKRAM. INCI (Ingredienslistan) är inget att klaga på i alla fall. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Nellie

Publicerad 2015-01-28 12:47:59

priset på den?

Svar: Du jag minns faktiskt inte.. 30-40kr skulle jag säga :)
amysara.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela